Rabu, 4 Mei 2016

Ulangkaji Sessi Rawatan 16

Revision 9.8


Ikhtiar 8


Mendapatkan rawatan urut tradisional dari pakar urut.

Biasanya orang-orang tua dikampung-kampung tahu akan istilah 'urut pecah angin medu'..

Urutan ini adalah urutan seluruh tubuh badan dan perlu diulang 3 kali dan setelah itu terpulang pada individu samada ingin mengulanginya sekali setiap bulan.

Pakar urut akan berusaha memecahkan angin medu yang terkumpul dibahagian ulu hati atau perut, atau bahagian-bahagian lain pada tubuh badan (sejenis angin yang telah terlalu lama terkumpul yang mana memberi gangguan pada kelancaran saraf tubuh manusia - dari sudut lain, ianya juga tempat yang suka diduduki oleh makhluk halus seperti jin ~wallahuaklam)

Selain dari itu, teknik mengurut ini akan membantu memecahkan blockage (sekatan) pada sistem nerve pada bahagian kepala dan tengkuk. Saya merasakan satu kelegaan dan keringanan setelah melalui rawatan urut tradisional ini.

Selepas melalui sessi ulangan urut tradisional ini, saya dapati penglihatan saya yang selama ini seakan kelam menjadi lebih jelas, dan dapat merasa keberadaan saya didalam diri yang mana sebelumnya saya sering merasa seolah diawang-awangan dan terlalu mudah terganggu dan tenggelam punca.
Baru saya dapat menghayati apa itu 'I'm in control'

Selain dari itu, rawatan bekam juga adalah digalakkan bagi ikhtiar mengeluarkan darah-darah kotor yang bertampung di dalam tubuh badan. Dapatkan rawatan bekam dari Pakar Bekam yang bertauliah dan dipercayai perkhidmatannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]