Ahad, 24 Januari 2016

Seminar Rawati Kehidupan 2

Syukur kepada Allah SWT, hanya dengan IzinNya, seminar Rawati OCD/AD/Depressi/Lintasan hati pada 24/1/2016 telah berjaya dijalankan dengan lancar disertai seramai 35 orang peserta. Terimakasih kepada semua yang sudi hadir. Admin amat terharu dgn sokongan yg diberikan, dimana peserta2 sanggup datang dari jauh seperti Kedah, Pulau Pinang, Terengganu, Kuala Selangor, Banting dan Lain-lain lagi.

Pihak admin memohon ampun dan maaf atas apakua kelemahan dan kekurangan dalam seminar ini, inshaa Allah akan kami perbaiki dari masa ke semasa.

Jazakallahukhairan, semuga anda semua beroleh kesembuhan dalam masa terdekat ini dan kebahagiaan dalam kehidupan dunia dan akhirat. Aamiin. Subhanallahiwabihamdih, Subhanallahiladzim


Antara foto sepanjang Seminar 






Para peserta menyanyi bersama-sama lagu KAU BOLEH! setelah tamat silibus LOA


Perkongsian dari peserta yg semakin sembuh, yg pernah hadir ke Sessi Personal Coaching



Bergambar setelah sessi tamat (tidak semua berada didalam foto)

Saya berdoa ke hadrat Allah SWT, semuga segala yg dikongsikan dapat memberi manfaat kepada kita semua, dan semoga kita semua pulih dan sembuh dari OCD, Anxiety Disorder, Depressi, dll gangguan psikiatrik. Aamiin Ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]