Rabu, 9 Disember 2015

Afirmasi Yang Tersilap

AFFIRMASI

" Saya dah sihat, saya semakin pulih, saya semakin sembuh"

Juga merupakan Afirmasi yg SALAH. Cuba perhatikan betul2. afirmasi di atas masih MENGINGATKAN / MENGESAHKAN bahawa kita PERNAH sakit tetapi semakin sembuh.

Apa yg penting ialah apa yg kita MAHU dan, keadaan kita pada masa SEKARANG, bukan MASA LALU. Oleh itu, gunakan sahaja:

"Saya seorang yg sihat, saya seorang yg normal, saya sihat dan waras"

Terimakasih pada mentor yg menegur saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]