Sabtu, 21 November 2015

Tahun Ke- 6

Assalamualaikum,

Terimakasih kepada pembaca dan pengunjung yang masih setia melawat blog ini.
Diam tak diam, pada hari ini 21 Nov 2015, telah masuk tahun ke - 6 saya "berblogging".

Dan dalam tahun ini,  selain daripada perkongsian tentang Islamic Law Of Attraction dan juga info-info tentang rawatan OCD, blog ini telah juga memberikan perkongsian tentang Anxiety Disorder (Kerisauan Melampau) bersama penulis jemputan blog ini iaitu Ms VirginRose VR yang terkenal dengan siri-siri Anxiety and I.



Saya berharap semoga segala perkongsian yang diterbitkan didalam blog ini dapat memberi sedikit sebanyak maklumat dan manfaat kepada pembaca. Kami juga mengalu-alukan sebarang komen dan kritikan membina bagi tujuan penambahbaikan dalam penulisan.

Saya berdoa semuga semua yang mengunjungi blog ini sentiasa berada didalam perlindungan dan keredhaan Allah SWT. Dikesempatan ini juga, saya ingin menyusun sepuluh jari, memohon ampun dan maaf diatas bsegala kesalahan, kesilapan dan juga kekhilafan saya samada dari segi perbuatan atau  tuturkata yang menyinggung perasaan anda.

Salam positif dari saya,

ARJUNASETIA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]