Ahad, 17 Mac 2013

Segmen "Bersama Pesakit OCD"


Nona TV3 17 Mac 2013

Terimakasih kepada TV3 dan wartawan Emmy Zalfarina Adenan yang sudi membuat research terhadap penyakit OCD.


‎"Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu kelelahan, atau penyakit, atau kekhuatiran, atau kesedihan, atau gangguan, bahkan duri yang melukainya melainkan Allah akan menghapus kesalahan-kesalahannya (Dosa) kerananya.”
(HR. Al-Bukhari no. 5642 dan Muslim no. 2573)

SILA KLIK LINK INI UNTUK VIDEO





"Bukan semua keinginan dan impian kita akan dapat kita miliki tepat seperti yang kita harapkan, TETAPI kita pasti akan memiliki segala apa yang kita PERLUKAN. Segala apa yang kita perlukan itu termasuklah juga KESAKITAN dan KEPEDIHAN sebagai tarbiyah, kifarah dan teguran dari ALLAH dengan tujuan membantu kita supaya tersedar, insaf dan bangkit"

2 ulasan:

  1. Asalamalaikum.saya ada masalah dengan anak saya yang menghidapi penyakit was-was.bagaimana cara saya nak dapat pandangan dan nasihat dari encik. Encik boleh emailkan kepada saya...hanieymboutique@gmail.com

    BalasPadam
  2. Waalaikumussalam, insyaAllah akan saya hubungi. Juga boleh hubungi saya dialamat : husnuzzonloa@yahoo.com

    BalasPadam

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]