Ahad, 21 Oktober 2012

Luka terus mengalir

Entah mengapa hati ini luka tanpa bersebab… terasa seperti darah itu mengalir keluar dari lukanya.. pedih dan ngilu… tidak pasti cara untuk merawat luka ini… tak mungkin sembuh dan tak mungkin mampu diubati… itulah lukanya seorang aku… luka dilukai… titisan darah lukaku terus menitis… tidak aku nantikan sebarang penawar… kerana seorang aku hanya menanti darah kering sendiri hingga mataku tertutup buat selamanya..

3 ulasan:

  1. Lama tak update...anyway...apa-apapun bersabar ye...setiap kesempitan pasti ada jalan keluar...insya Allah:)

    BalasPadam
  2. Sedihnya.. Bersabarlah wahai hati yang terluka, suatu hari nanti pasti akan terubat juga.. Allah sentiasa bersamamu :)

    BalasPadam
  3. Perasan betul Arpah Idris ni. Aku tulis entry ni respon tentang gangguan OCD, tak de kena mengena dengan kau langsung. Ada ka kau hantar komen bgtau yg kau pun terluka jugak.. Aku tak ada apa2 keluakaan pun dengan kau, tak ada apa feel langsung lah. Sibuk jer.

    BalasPadam

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]