Ahad, 19 Disember 2010

LOA's meets Kementerian

Syukur Alhamdulillah, hari ini Seminar dibawah tajuk: Realiti Hidup Adalah Refleksi Dalaman Diri telah berlangsung dengan jayanya di ibupejabat LPPKN Selayang. Seminar kali ini adalah diatas jemputan LPPKN ~ Lembaga Penduduk dan Pembangunan keluarga Negara dibawah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan masyarakat. Peserta adalah terdiri dari remaja-remaja di yang dipilih disekitar Lembah Kelang. Respon yang ditunjukkan oleh peserta adalah sangat memberansangkan. Didalam perkongsian kali ini, peserta lebih bayak ditekankan dengan kepentingan Affirmasi dan Kepentingan Menghargai dan Bersyukur. Ada antara mereka yang mengakui tidak sabar-sabar lagi untuk mengaplikasikan langkah-langkah yang dicadangkan didalam seminar kali ini.


ANTARA PESERTA YANG HADIR









PENYAMPAIAN CENDERAHATI OLEH WAKIL LPPKN



Jutaan terimakasih diucapkan kepada pihak LPPKN yang sudi memberikan kepercayaan kepada kami dan diatas undangan yang diberikan. Semoga ini menjadi platfom kepada kami untuk melangkah lebih luas ke organisasi kerajaan, InsyaAllah. Terimakasih juga kepada Puan Hajjah NorHafizah dari Pertubuhan Ikram Malaysia atas sumbangan makanan dan juga sessi Tazkirah.

Thanks to facilitator,Bro Mujahid and Bro Ahmad Khabir.

Subhanallahiwabihamdih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]