Khamis, 10 Jun 2010

New LOA's is born today!!

Syukur Alhamdulillah, dengan izinNya, maka seminar 'Kecemerlangan Minda Melalui Husnuzzon' berjalan lancar seperti yang divisualkan...malah, aku amat terharu dengan sokongan dan komitmen dari peserta-peserta iaitu adik-adik baruku yang keseluruhannya mengakui pada akhir penutup majlis penyampaian sijil, bahawa seminar 2 hari setengah ini amat memberi kesan yang membawa perubahan positif dalam diri mereka dan rata-rata menyokong ingin aku meneruskan seminar ini keseluruh peringkat masyarakat...Syukur Alhamdulillah...agak teruja juga aku membaca borang soal selidik mereka..

Di waktu-waktu begini, aku teringat siapa diri aku dulu...dan amat bersyukur padaNya kerana memberi peluang padaku untuk mejadi diriku sekarang ini...dan aku juga tak kan lupa pada semua rakan-rakan seperjuangan dari saat-saat awal mempelajari LOA, menterjemah dan mengaplikasikan kepada perspektif islam...hinggalah akhirnya dapat membentuk satu module seperti yang ada hari ini..yang aku yakin, insyaAllah, pasti akan dapat diperbaiki dari masa ke semasa.

So, dalam seminar yang berakhir tengahari tadi, maka lahirlah lagi 21 orang LOA's baru dengan semangat yang amat optimis tergambar diwajah dan hati mereka sewaktu mengalunkan lagu 'Kau Boleh'


Loa's Terbaik (Lelaki)


Loa's terbaik (wanita)


Bro Mujahid dengan slot beliau 'E.F.T' (Emotional Freedoms Technique)




Pengerusi JKK dan Ajk dalam majlis penutup






1 ulasan:

Tinggalan pesanan anda

Nabi SAW bersabda: ”Barangsiapa diberi KEBAIKAN kemudian ia berkata kepada orang yang memberi kebaikan, ‘jazakallah khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka dia sungguh telah memberikan PUJIAN yang sangat baik.”
[HR Tirmidzi]